ARKIVET

2015  | 2014  | 2013  | 2012  | 2011  | 2010  | 2009  | 2008  | 2007  | 2006  | 2005
des. nov. okt. sep. aug. jul. jun. mai apr. mar. feb. jan.

Kyocera Document Soltuions Inc utnevner Takashi Kuki til ny konserndirektør

31. mars 2015 Oslo - April, 2015: Kyocera Document Solutions, en av verdens største selskaper innen dokumentløsninger, kan gledelig kunngjøre utnevnelsen av Takashi Kuki som ny konserndirektør. Han etterfølger Katsumi Komaguchi som nå tar rollen som nestleder i Kyocera Document Solutions, Inc. Takashi Kuki tar med seg en solid erfaring som strekker seg over 33 år i ulike ledende roller på tvers av Kyocera - gruppen.

Fem KYOCERA - maskiner blir høyt anbefalt av Buyers Laboratory

25. mars 2015 Oslo - KYOCERA Document Solutions Inc., en av verdens største selskaper innen dokumentløsninger, har mottatt heder og ære for fem viktige multifunksjonsmaskiner.
mer

KYOCERA mottar 10 BLI «Winter Pick Awards» for deres enestående A3/A4 – enheter og fremragende energieffektivitet.

20. januar 2015 Kyocera Document Solutions, en av verdens ledende selskaper innen dokumentløsninger, annonserte i dag 10 BLI utmerkelser for flere A3 - og A4 - enheter. Kyocera ble berømmet for enestående pålitelighet, eksepsjonell fargegjengivelse og fremragende miljøfunksjoner. Vurderingskriteriene er strenge og Kyoceras avanserte funksjoner på tvers av deres spekter skilte seg ut, slik at de kunne vinne BLIs prestisjetunge «Winter Pick» - priser.