ARKIVET

2014  | 2013  | 2012  | 2011  | 2010  | 2009  | 2008  | 2007  | 2006  | 2005
des. nov. okt. sep. aug. jul. jun. mai apr. mar. feb. jan.

50 KYOCERA - multifunksjonsmodeller er nå sertifisert til den nye Blue Angel - standarden

21. juni 2014 50 av Kyocera Document Solutions skrivere og multifunksjonsenheter har nå fått det nye RAL-UZ 171 Blue Angel miljømerket. Alle skriver og multifunksjonsenheter i KYOCERAs ECOSYS og TASKalfa - serie oppfyller kravene til både The German Fedral Office og Blue Angels miljøjury. Hver av disse produktene har nå det kjente Blue Angel miljømerket.

KYOCERA Document Technology

16. juni 2014 KYOCERA Document Solutions Inc. har etablert et nytt selskap for utvikling av deler til skrivere og MFP, KYOCERA Document Technology (Shenzhen) Co, Ltd, i Shenzhen City, Guangdongprovinsen, i Kina. Det nye selskapet startet sin virksomhet 16. juni 2014.

Osaka, Japan – 14. mars, 2014
31. mars 2014 KYOCERA fargemultifunksjonsprodukt kåret til "Winter Pick 2014" og "Highly Recommended" i Buyers Laboratory (BLI)

KYOCERA sponser håndball-EM 2014

Meerbusch, Tyskland - 16 januar 2014:
17. januar 2014 Kyocera Document Solutions, et av verdens ledende selskaper innen dokumentløsninger, bekrefter i dag «resultat- og tid– sponsing» av EHF håndball-EM i Danmark fra 12. til 26. januar. Totalt 16 lag fra hele Europa skal spille 47 kamper i København, Århus, Aalborg og Herning.