KYOCERA lanserer to nye MFP for små arbeidsplasser

13. desember 2011

Lanseringen av to nye modeller FS-1135MFP og FS-1035MFP/DP med forbedrede sikkerhetsfunksjoner er primært rettet for mindre organisasjoner

Kortleser som kontrollerer utskrift

Lanseringen av to nye sort/hvit A4 MFP modeller FS-1135MFP og FS-1035MFP/DP erstatter modeller FS-1128MFP, FS-1028MFP og FS-1028MFP/DP. Den nye multifunksjonsskrivere kommer med standard tosidig utskrift, kopiering og fargeskanning evner og har en utskriftshastighet på 35 sider per minutt. FS-1135MFP har også faksfunksjon.

Enkelt og trygt
Skriverne tilbyr en rekke nye funksjoner som gjør dokument håndteringen enklere og tryggere. Det finnes også private jobb-funksjonaliteter for sikker utskrift av konfidensielle dokumenter hvor start av utskriftene kreves pin-kode. Som et alternativ for ekstra sikkerhet er at hver bruker kan ha et personlig kort som frigjør sine utskrifter. Dette gjør at kunder har mulighet til å kvalitetsikre sikkerheten for konfidensielt ustkrift.

Redusert strømforbruk
De nye modellene gir KYOCERA muligheten til å redusere strømforbruket til et svært lavt nivå. Automatisk ”avslått” modus er tilgjengelig som bidrar til et strømforbruk på bare 0,5 watt. Som KYOCERA’s andre produkter så er de nye MFP modellene basert på KYOCERA’s ECOSYS teknologi og komponenter med lang levetid, noe som reduserer avfall og sparer penger.

Kjell Øverland, daglig leder, KYOCERA Mita Norge
Tlf: 22 62 73 00, mobil: 95 03 46 34, kjell.overland@kyocera.no

Om KYOCERA Mita
KYOCERA Mita Corporation er et av verdens ledende firmaer innen dokument løsninger. KYOCERA Mita er et heleid datterselskap av KYOCERA Corporation, som rangeres som nummer 604 i Forbes Magasins 2010 «Global 2000» liste over verdens største børsnoterte selskap. KYOCERA Corporation er en ledende produsent av høyteknologiske, keramiske komponenter, solcelle-paneler og elektronisk kontorutstyr. KYOCERA Corporation har totalt 64 000 ansatte over hele verden og finnes i over 30 land. KYOCERA Corporation har sitt hovedkontor i Kyoto i Japan.